איפור מקצועי- אהבתי פעם נערה במשקפיים...

איפור מקצועי- אהבתי פעם נערה במשקפיים...

מאת: דנה קוסמן מאפרת ראשית בסטודיו עדה לזורגן

נשים המרכיבות משקפיים צריכות להקפיד על איפור נכון  כדי שאיפור העיניים יבלוט מבעד לעדשות ולמסגרת המשקפיים . הרבה פעמים נוצר מצב שהתאפרנו אך ברגע שהרכבנו את המשקפיים האיפור נעלם ואינו בולט כלל מעבר למשקפיים. להלן מספר טכניקות וטיפים לאיפור מקצועי ונכון לנשים  המרכיבות משקפיים. שימי לב כי קצת ידע ופרקטיקה יכולים לעשות נפלאות ולתת לך את המראה הנכון ביותר.

טיפים לאיפור מקצועי לנשים  למרכיבות משקפיים

  • צלליות באיפור עיניים למרכיבות משקפיים מומלץ שהצלליות תהיינה עמידות. כדי שצלליות תהיינה עמידות לאורך היום: יש להניח על העפעף קונסילר ולהניח את הצללית מעל הקונסילר.
  • עיגול הריסים והנחת מסקרה לבעלות ריסים ארוכות וישרות מומלץ להשתמש במעגל ריסים לפני הנחת המסקרה, כדי למנוע את לכלוך עדשות המשקפיים. לאחר עיגול הריסים יש למשוח מסקרה על הריסים, מומלץ יותר משכבה  אחת. כך תיווצר אשליה של עיניים גדולות יותר ונשיות. מריחת מסקרה על הריסים בעפעף התחתון של העין תעניק מראה של עיניים פקוחות יותר ובובתיות.הנחת המסקרה מאוד חשובה למרכיבות משקפיים מכיוון שהיא מדגישה את הריסים ובכך יוצרת מסגרת בסיסית לעין גם ללא איפור עיניים  נוסף.
  • גבות מדגישים את הגבות בגוון רך שישתלב עם גוון שיערך. חשוב מאוד זה נותן מסגרת יפה לעין .
  • איפור שפתיים את השפתיים לתחום באמצעות עפרון עשיר בלחות וחשוב להימנע מפודרה מייבשת.  אם בחרת איפור עיניים עדין מומלץ להשתמש בגוון בולט  של אודם או גלוס.

 כשסיימת את איפור העיניים, הרכיבי לרגע את משקפייך כדי לוודא שכמות הצבע על עיניך  נכונה.

בסטודיו עדה לזורגן ניתן לקבוע סדנת איפור אישית אליו תגיעי עם תיק האיפור האישי שלך ומאפרת מקצועית תדריך אותך כיצד להשתמש באיפור האישי שלך בתבונה ובמקצועיות בהתאם למבנה הפנים שלך, גוון עורך וסגנונך האישי.

Back to blog