איפור כלות- מתוך דברי הרמב\"ם: \"מזונותייך- תרופותייך\"- פרק 3

איפור כלות- מתוך דברי הרמב\"ם: \"מזונותייך- תרופותייך\"- פרק 3

 ...המשך עשרת הדיברות לכלה...

טיפולי גוף

שעוות מומלץ לעשות שבוע לפניי ולא בשבוע של האירוע, מסאג\' אם באותו יום אז רק \"אירוודה\"  (ללא לחיצות ולא מסיבי מדי) עדיף עם מטפלים שמכירים אותך , דווקא ספורט, גם עדין  מסוגו, מועיל לחילוף חומרים ומצב רוח טוב.

מזכירה אישית

להיות מלכה וכוכבת אמיתית .קחי לך חברה או אם יש לך מזכירה בעבודה שתנהל לך את כל עניני הסידורים האחרונים לקראת החתונה .

תמיד אני נתקלת בכלות ביום האירוע שהן בשיא ההכנות מתמודדות עם הבעיות האחרונות

סידור שולחנות, אולם, חברות שמתקשרות ברגע האחרון שלא יודעות איך להגיע, מלוות שמעכבות כי האיפור והשיער שלהן לא  מוכן כשהכלה מוכנה לצאת .

בגדול תפסיקי לנהל את כל העולם , תשחררי..לא חייבת להיות \" פריק קונטרול\"

זה היום שלך ומחר את חוזרת לשגרה התכוננת ליום הזה חצי שנה - לקחת את הספקים הכי טובים תני להם להכין לך את היום, את הערב, חייכי ותיהני מכל רגע .

אני כל הזמן נתקלת בכלות שאומרות  \"\"אני עצבנית \" \"אני מתעלפת \" \"יש לי כאב ראש ואני רוצה שזה ייגמר כבר \"

      תני את הטלפון שלך למזכירה (חברה שלך) ותצאי ליום מדהים יום נוצץ עם שלווה וכייף גדול .

צוות איפור כלות, שיער וצילום

 בחרי את צוותך לא ברגע האחרון וחובה לקרוא  המלצות, המאפרת תכוון אותך לפני האירוע לספקים כגון: קוסמטיקאית , רופא עור ,שיזוף נכון , ספר, צלם ,עיצוב  שמלה .

תביאי דוגמאות של איפור כלות ועיצוב שיער שאת אוהבות מירחונים.

אם את לא בטוחה איך את רוצה להיראות יש אפשרות לאיפור ניסיון בתשלום  -פשוט תתכנני יציאה באותו ערב או לאירוע של חברים כך שתוכלי לקבל תגובות  על איפור הניסיון .אל תהיי \"תקועה\" על גוונים ספציפיים באיפור כלות כי יכול להיות שאת נפגשת בתקופת החורף ובקיץ כשאת מתחתנת פתאום הצבעים לא ימצאו חן בעינייך, תקבעי את הסגנון, תוודאי שיש לך כימיה עם המאפרת שתהיה גם המטפלת שלך באותו יום , מעצב השיער  שלך צריך להיפגש איתך מינימום 3 חודשיים לפני לוודא שהגוונים , התספורת והתוספות נכונים .

ביום החתונה בסלוני כלות לפעמים יש לחץ של כלות ומלוות  אחרות, תרשי שרק ספר אחד יעבוד עליך ככה תעמדי בזמנים .

צלם, אני חושבת שהצלם מגיע מתחילת האיפור זה קצת בזבוז, למה לא להביא אותו לקראת סוף האיפור והשיער בשלבי הטאצ\'פים האחרונים? כמה תמונות של לפני האיפור את כבר שמה באלבום? תמיד הצלמים סובלים במקומות האלו, אין מקום ובעלי המקום אומרים להם כל רגע לפנות את החדר .  תחשבי שצלם ווידאו וסטילס צריכים להסתדר עם עוד 3, 4 צלמים תכבדו גם את מקומם.

בתקופת הקיץ מומלץ להצטלם באמצע היום באולפן או מקום סגור וממוזג, השעות היפות של הצילומים בחוץ הן בן 17:30-19:30 בערב, מומלץ להיות באזור האולם בשעות האלו. התאורה לפניי השקיעה מדהימה ואזור האולם שלכם תמיד יפה לצילומים במיוחד לפניי שהאורחים מגיעים כך תספיקו להצטלם גם עם המשפחה, יש נטייה  לצאת לצילומי חוץ בצהריים וליד הים  ואז אולפן בערב ואז תיקונים (שיער ואיפור) יותר מדיי ריצות לפניי הערב הגדול.

הסביבה הקרובה

כשמגיעות איתך כל החברות ש\"כביכול\" באות ללוות אותך בהכנותיך.

לדעתי ממש מיותר, מלווה אחת מספיקה, תפרגני ל\"מאמא\" שלך שתהיה איתך באותו יום, שגם תהיה מלכה, אם את מעדיפה שלא, \"אמא זו אמא\" סדרי לה את ענייני השיער ואיפור ערב באזור שלה או בביתה, מגיעה לה את הטוב ביותר. בהכנותייך זה הזמן שלך ושל הצוות המקצועי, אתם צריכים את השקט ואי התערבות של אנשים שזה לא המקצוע שלהם, את כבר בחרת את צוות האיפור והשיער שלך. אם את לא שלמה עם זאת עדיין ביום חתונתך זו בעיה. (לא עשית מספיק שיעורי בית). מאוד מפריע לאנשי צוות שיש להם מלא \"בוסים על הראש\" זה מבלבל את הכלה ואת החלטתה, הכלה צריכה להחליט עם הצוות המקצועי מה טוב לה ומה לא טוב . וחוץ מזה יש מלוות שאומרות את דעתן לפניי שהאיפור והשיער מוכן \"חצי עבודה  מראים לחמור\".

מלווה אחת שהיא גם מזכירתך תספיק, תדאגי שמלווה זו לא עסוקה בעצמה אם השיער ועם איפור ערב משלה, ועם הבגד שלה, שתהיה נטו איתך שתטפל בעצמה אח\"כ- זה היום שלך...! שתבוא רק בשבילך!

לוח זמנים

 תקבעי  לעצמך את שעת המפגש והיציאה לצילומים ועפ\"י זה תתכנני את הלו\"ז של יום חתונתך .

תתחילי את יומך מוקדם תאכלי ארוחת בוקר כמו שצריך - בבית , במלון או במסעדה מפנקת

אם יש אפשרות לעשות מניקור פדיקור והדבקת תוספות יום לפניי (מומלץ לעשות מקווה יומיים לפניי) בכדי שיום לפניי החתונה אולי תסגרי את הפינה של מניקור פדיקור ושינה טובה בבית של \"מאמא\"..

בבוקר של האירוע לא לקבוע שום עיסוקים אחרי ארוחת בוקר לקבוע עם אנשי הצוות: עיצוב שיער, איפור כלות, טיפולי קוסמטיקה.. שיעבדו עלייך ויוציאו אותך כמו מלכה!

 היום שאחרי

 רומנטי ושאנטי... תמשיכי את האנרגיה של אתמול. אולי סאונה, טיפול יופי לפנים לך ולבעלך גם מומלץ מסאג\' זוגי כייפי וארוחת בוקר רומנטית , מומלץ להוריד תוספות באותו יום, יש אפשרות גם לא בסלון עצמו, תבקשי מהספר שייתן או יסביר באיזה חומר ניתן להוריד את התוספות.

וכמובן המון שינה וכיף במיטה J

איסוף החומר

חזרתם לשגרה, תנו לצלמים לסדר לכם את החומר של הוידיאו והסטילס אבל אל תירדמו במשמרת, צלמים כבר למחרת בחתונה אחרת ויש להם עבודה על חומר מחתונות לפניי.

רוב הצלמים מתחייבים מול הזוג על תאריך שהחומר יועבר אליהם אני מכירה זוגות שקיבלו חומרים אחרי 3 וגם 6 חודשים, ככל שתקבלו את החומר מהר כך גם ההתלהבות תהיה טרייה וכייפית. אל תשכחו להכין אלבומים לבני המשפחה וכמובן לכם.

אין כמו המלצות חמות לספקים, צלמים, מעצבי שמלות, אולמות אירועים, מאפרים, ספרים וכו\' בכתב ובתמונות לאתרים אישיים  ולאתרי כלות.

       מילה טובה ותמונות יפות עוזרות לשיווק העסק וכמובן לכלות חדשות שלא סגורות על עצמן

      זה יעזור להן מאוד.

חזרה לשגרת החיים

היית ב\"היי\"  מטורף לפני החתונה, ביום החתונה ושבוע אחרי תיזהרי לא לצנוח מהשמיים לאדמה .

כשאת חוזרת לשגרה, תמשיכי לטפל בעצמך ובבן זוגך, גם אם החיים דורשים עבודה עד השעות המאוחרות, כנסי לסדר יום עם בן זוגך ובעתיד עם ילדייך..

ארוחת בוקר ביחד, אולי לארוז ארוחת ערב מאתמול לשניכם לעבודה,  אסמסים מפנקים לבעלך (מילה טובה ואוהבת תחזור בחזרה אלייך).

תאכלי נכון תתאמני גם בקטנה ארוחת ערב רומנטית והמון המון חיבוקים ופרגונים שיהיו לכם חיים יפים כמו ביום חתונתכם! אמן!!! באהבה עדה לזורגן ......

Back to blog