מדריך לבחירת מברשות איפור

מדריך לבחירת מברשות איפור

איך בוחרים מברשות איפור לצרכים שונים של איפור פנים? למה הבחירה כל כך חשובה, במיוחד עבור איפור מקצועי? הנה כל מה שאת צריכה לדעת ערכת מייקאפ עם מגוון רחב של מברשות איפור מציעה המון ורסטיליות, ומאפשרת יצירה של אינסוף מראות וסגנונות. מברשות שונות עונות על צרכים שונים של איפור פנים ושל איפור עיניים - אז למה לך להגביל את עצמך? עם זאת, עצם הגיוון אינו מספיק. כדי לנצל עד תום כל אחת מהמברשות בערכה שלך ולהגיע לרמה של איפור מקצועי ומלוטש, את צריכה לדעת בדיוק למה מיועדת כל מברשת. הכנו לך מדריך מקיף, הכולל הסברים ותיאור מפורט לגבי חמש מברשות איפור מהאוסף האיכותי שלנו. אם את רוצה לדעת יותר על מברשות ועל איפור מקצועי בכלל, את מוזמנת ללמוד הכל במסגרת קורס איפור בסטודיו עדה לזורגן. מי יודע, אולי עוד תהיי מאפרת מקצועית? בואי נצא לדרך.

למה חשוב לבחור מברשות איפור מתאימות - ההסבר המלא

ככל שמתעמקים יותר בעולם של איפור פנים ומתנסים עם יותר טכניקות ומוצרים, מבינים כמה הבדל מברשות איפור יכולות לעשות, בעיקר עבור איפור עיניים מדויק. כל מברשת איפור מיועדת לשימושים ספציפיים, ובהתאם היא מעוצבת בקפידה. הרוחב, הזוויות והצורה משפיעים על אופן השימוש, ההתאמה למיקומים בפנים, השליטה במברשת, המרקם והגימור. בשורה התחתונה, אם את רוצה להשיג את התוצאות הטובות ביותר, את צריכה לדעת באילו כלים להשתמש ומתי.  מברשת דו צדדית לצלליות (מספר 43) מברשת איפור עיניים להנחת וטשטוש צלליות, שמשרתת שתי מטרות במחיר של אחת: בקצה אחד יש מברשת פלאפית, ובקצה השני מברשת צפופה וזוויתית. צידה הרך של המברשת מושלם לטשטוש הצבעים בצורה חלקה באזור קפל העין, ומועיל במיוחד כאשר עובדים עם גוונים מרובים או מנסים להוסיף עומק. לעומת זאת, הצד הצפוף יותר שימושי מאוד באזורים אחרים, במיוחד לאורך קו הריסים או בזוויות החיצוניות של העיניים, והוא מאפשר מריחה מדויקת מאוד להשגת הגימור המבוקש. אם את מעדיפה כמות מוגבלת של מברשות איפור בערכה שלך, מברשת מגוונת כזו היא נכס יקר ערך. מברשת גבות ישרה (מספר 4) מברשת זו משמשת בעיקר לשרטוט וטשטוש צלליות בתפר הריסים. זה כלי חובה ליצירת מראה טבעי של גבות מוגדרות, או להוספת דגש עדין לקו הריסים. הזווית הישרה של המברשת מציעה איזון מושלם של מוצקות וגמישות, המאפשר מריחה מבוקרת ומדויקת. ניתן להשתמש בה לטשטוש צלליות ללא מאמץ, ולעבור בקלות מצבע הגבות הטבעי שלך אל מייקאפ בגוון הנבחר. מברשת סומק זוויתית (מספר 18) כפי שאת מבינה, המברשת מיועדת למריחת סומק. היתרון העיקרי שלה הוא הזווית, שמאפשרת התאמה מושלמת לקו המתאר הטבעי של עצמות הלחיים שלך ומפשטת את התהליך. בעזרתה, תוכלי לשלוט בכמויות ולפזר את הסומק בהדרגה ולא בבת אחת, כך שיהיה ניתן לטשטש אותו בקלות ולהשיג את המראה הטבעי שאת רוצה. מברשת לקונסילר (מספר 35) אם יש לך פצעונים, כתמים, עיגולים כהים או פגמים אחרים שאת רוצה להסוות, את בוודאי מקווה ליצור מראה חסר מאמץ ככל הניתן. עם המברשת הזו זה אפשרי, אפילו באזורים שיחסית קשה להגיע אליהם, כמו האזורים הפנימיים של העיניים או סביב האף.  מברשת רב תכליתית (מספר 27) הפריט האחרון במדריך שלנו כל כך מגוון, שהוא כמעט מבטל את הצורך במברשות האחרות. אנחנו כמובן מתבדחים, אבל בהחלט מדובר במברשת שיכולה להציל אותך בכל מיני תרחישים. אף פעם לא כדאי לצאת מהבית בלי מברשת רב תכליתית, שמשרתת כל מיני צרכים של איפור פנים - לרבות איפור עיניים - ויכולה להחליף מברשות איפור אחרות אם הן הולכות לאיבוד או נשכחות. לא משנה אם את רוצה למרוח פריימר, צלליות, קונסילר או כל מייקאפ אחר, המברשת השטוחה הזו מושלמת כשאת ממהרת בבוקר ולטאצ'-אפים במהלך היום.

יש עוד עולם שלם של מברשות איפור

מלבד חמש המברשות האלו, בקטלוג שלנו יש עוד המון מברשות איפור שרק מחכות שתכירי אותן. עכשיו, שעברת קורס איפור מקוצר ואת יודעת כמה חשוב לגוון ולדעת להשתמש בכלים שונים, אנחנו בטוחים שתוכלי לבחור בהתאם לצרכים ולהעדפות שלך, וליצור בדיוק את הלוק שאת רוצה, מתי שאת רוצה.
Back to blog