טיפים לאיפור עיניים מושלם

טיפים לאיפור עיניים מושלם

אילו מוצרי איפור את צריכה בערכה שלך? איך בוחרים מברשות איפור מתאימות לכל צורך? כיצד יוצרים עומק באמצעות צלליות לעיניים? מדריך שימושי ליצירת איפור עיניים עוצר נשימה השליטה באמנות של איפור עיניים יכולה להיות מאתגרת. מבחירת מברשות איפור איכותיות ועד להתאמת הגוונים לצבע העיניים ולגוון העור שלך, יש לא מעט סודות קטנים שמרכיבים את האיפור המושלם אל מול כל כך הרבה אפשרויות, קל ללכת לאיבוד ולא לדעת מאיפה להתחיל. לכן, יצרנו מדריך מקיף שיעזור לך לנווט בעולם של מוצרי איפור שונים - אייליינרים, צלליות לעיניים ומסקרות. בין אם את עושה את צעדייך הראשונים באיפור או שאת כבר מקצוענית, בטוח שתמצאי כאן כמה טיפים שיעזרו לך להדגיש את היופי הטבעי שלך וליצור מראה נפלא לכל אירוע ותרחיש.

כלים וטכניקות לאיפור עיניים

לפני שאת מתחילה להתאפר, או לחשוב בכלל על הלוק שאת מקווה ליצור, השלב הראשון הוא לאסוף את הכלים הנכונים ולהכיר את הטכניקות שיאפשרו לך להגיע לתוצאה הרצויה.
  • מברשות איפור - המברשות הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל. בחרי מברשת טשטוש עבור צלליות לעיניים, מברשת זוויתית בשביל אייליינר ומברשת ספולי לגבות. מברשות שונות מיועדות ליישום חומרים שונים בזוויות שונות, ובחירה המברשת המתאימה מבטיחה גימור ללא רבב.
  • מעגל ריסים - לצד מברשות איפור יש עוד כמה כלים שערכת איפור עיניים מקצועית חייבת לכלול. אחד מהם הוא מעגל ריסים איכותי, שמרים את הריסים ומגדיל את העיניים. כלי חשוב נוסף הוא פינצטה.
מוצרי איפור עיקריים:
  • אייליינר - אפשר לשים אייליינר בצורה של ג'ל, עיפרון או נוזל, ולכל אפשרות יש את היתרונות והחסרונות שלה. ג'ל מציע דיוק, עפרונות נהדרים למראה עדין ונוזל מספק קו מוגדר ונקי.
  • צלליות - כדאי להחזיק פלטה של צלליות לעיניים בכל מיני גוונים, החל מנייטרליים ועד צבעים בהירים וכהים, כדי ליצור מראה שונה ליום-יום, אירועים מיוחדים וכו'.
  • פריימר - אל תשכחי להכין את העפעפיים שלך עם פריימר, כדי לגרום לאיפור שלך להחזיק מעמד יותר זמן ולהיראות חי יותר.

טיפים לעיניים מוגדרות בצורה מושלמת

  1. מרחי צללית נייטרלית כבסיס, כדי לאחד את גוון העפעפיים שלך.
  2. למראה קלאסי, השתמשי בעיפרון אייליינר או באיילינר נוזלי כדי לצייר קו קרוב לקו הריסים שלך. לאפקט דרמטי יותר, האריכי את הקו מעט, מעבר לפינה החיצונית של העין.
  3. השתמשי בצללית בהירה בגימור מבריק בזוויות הפנימיות של העיניים ובעצם הגבה שלך, כדי להדגיש ולהוסיף ממד של עומק.
  4. טשטשי תמיד את הצלליות שלך היטב, כדי למנוע קווים קשים וליצור לוק חלק.

סודות העומק דרך צלליות

אחת המטרות של איפור עיניים מושלם הוא ליצור עומק, ולגרום לעיניים שלך להיראות גדולות ובולטות יותר. איך עושים את זה? באמצעות צלליות לעיניים והטיפים הבאים:
  • בחרי את הצבעים הנכונים - הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לגוון העור שלך. למשל, כדאי להשתמש בגוונים כהים מעט יותר מהעור שלך באזור קו הקפל של העיניים.
  • התקדמי בשיטת השכבות - התחילי עם גוונים בהירים והמשיכי בהדרגה לגוונים כהים יותר, תוך טשטוש כל שכבה.
  • התעכבי על ה-V חיצוני - האריכי את העיניים שלך באמצעות צללית כהה יחסית ב-V החיצוני של כל עין.
  • שמרי על ניגודיות - השתמשי בגוונים מנוגדים כדי להוסיף עומק. למשל, גימור מבריק בהיר על העפעף וגימור מאט כהה בקפל העין.

ריסים יפים - מסקרה או ריסים מלאכותיים?

ריסים ארוכים ועבים יכולים לשפר באופן דרמטי כל איפור עיניים בכל סטייל, ויש שני סוגים של מוצרי איפור שאת יכולה לשקול כדי לעצב את הריסים: מסקרנה וריסים מלאכותיים.  אבל האם כדאי לבחור במסקרה או ללכת מאמץ נוסף עם ריסים מלאכותיים? אם את הולכת על מראה טבעי יותר, כמה שכבות של מסקרה איכותית וטאצ' של מעגל ריסים יכולים לעשות את העבודה. לעומת זאת, ריסים מלאכותיים מושלמים לאירועים מיוחדים או ליצירת לאפקט ייחודי יותר. כלומר, הבחירה תלויה במראה אליו את מכוונת ובזמן שעומד לרשותכם. ללוק יומיומי, עדין ולא מתאמץ מספיקה בדרך כלל מסקרה שמאריכה ומעניקה נפח, בעדיפות למסקרה עמידה למים. מנגד, ריסים מלאכותיים מוסיפים דרמטיות ומשדרים סטייטמנט, מה שמתאים בעיקר לחתונות, צילומים וכו'. לסיכום, ניתן להשיג איפור עיניים מושלם עם כלים מתאימים, טכניקות נכונות וקצת תרגול. בעזרת הטיפים הללו, השמיים הם הגבול והסטייל המושלם נמצא ממש מעבר לפינה.
Back to blog