איפור מקצועי- טיפים לאישה הבוגרת

איפור מקצועי- טיפים לאישה הבוגרת

היות ובגיל מבוגר, הפנים מעט מקומטות ונוטות לצנוח, עלינו להתחשב בכך ולהתאים את סגנון האיפור ומוצריו, להלן טיפים לאיפור מקצועי לנשים בוגרות.

בסיס לאיפור מקצועי- קרמים

בפנים נקיות, מומלץ להשתמש בסרום שאמור לצמצם נקבוביות ולתת מתיחה קלה. לאחר כמה דקות, יש להניח בקלילות קרם לחות המותאם לסוג העור וקרם עיניים (לא קרוב מדי לעיניים) ותחתיהן.

מייק אפ ופודרה- בסיסי האיפור

מומלץ להשתמש במייק אפ נוזלי או קרמי שבו יש אפקט מתיחה (lift).

מסקנה-מייק אפ מוצק מבליט את  הקמטים, לא שורד את תנאי האקלים ולא נשאר עד סוף האירוע.

במידה ויש צורך לפדר, מומלץ לפדר אך ורק באזור ה-T בקלילות. סומק- במידה ועור פנייך מאוד יבש, ישנם סמקים המגיעים במרקם קרם נטול שומן, תופפי בכריות אצבעותייך על תפוחי הלחי ויתר לחייך עד למרקם אחיד וזוהר. במידה ואת מעוניינת להוסיף הברקות לפנייך, השתמשי בצללית קרם מבריקה ותופפי מעל לחייך ובאזור ה\"דקולטה\".

איפור מקצועי לעיניים

רצוי לתת דגש על הגבות בצללית/ עפרון מתאים לפיגמנט הגבה (מומלץ לא להדגיש את הגבות בגוון כהה מדי).

את העיניים מומלץ לאפר בעיקר סביב למסגרת העין, קצה העין ושקע העין בצלליות אבן(משי) שאותן ערבבנו במברשת עם מים, לאחר שהן מתייבשות, ניתן לטשטשן בכריות האצבע למראה רך וסקסי.

הדבקת שורת ריסים מומלצת מאוד. במידה והנך מדביקה את הריסים לבדך, הניחי שכבה ראשונה של מסקרה, לאחר שהתייבשה, מרחי בעדינות  על תפר הריסים המלאכותיות דבק ריסים, הטי ראשך קלפי מעלה ובעזרת פינצטה וקיסם, הצמידי לשורות ריסייך הטבעיות את הריסים המלאכותיות.

איפור שפתיים

לשפתיים עמידות ומניעת מראה שפתיים יבשות וחרוכות, השתמשי בעפרון שפתיים ומרכך שפתיים (ישנה אפשרות למסיר איפור קרמי), ערבבי את העיפרון ומרכך השפתיים יחד ומשחי את שפתייך עד ליצירת מראה מושלם. לאחר שהעיפרון התייבש, תחמי את שפתייך. לטשטוש קו תוחם בוטה/חזק, טשטשי בקיסם אוזניים/ כרית האצבע כאשר את מותחת בחיוך את שפתייך.

\" איפור כבד ונוצץ מדי, נראה מבוגר ולפעמים גם פתטי\" רצוי לטשטש קוים לקבלת מראה רך וסקסי.

הדוגמא הקלאסית הייתה דליה מזור המהממת אשר איפרתי בתכנית רוקדים עם כוכבים 2010.

דליה אופרה בסגנונות שונים תוך כדי שמירה על החוקים כשעור פניה תמיד נראה מתוח וזוהר, דגש עדין על הגבות, עיניים מודגשות בטוב טעם ותוספת של ריסים, שפתיים חושניות ולא נוזליות מדי.

שיהיה במזל טוב והמון נחת עם הילדים והנכדים,

באהבה,

סיגל אביטל

מאפרת בכירה

צוות סטודיו עדה לזורגן

Back to blog